آخرین اخبار
کد مطلب: 125215
حجت الاسلام رئيسي در شهرکرد:
آتش به اختيار ترجمه امر به معروف و نهي از منکر است/ به برکت ولايت فقيه بن‌بستي در کشور وجود ندارد
تاریخ انتشار : 1396/06/14 08:56:09
نمایش : 1612
توليت آستان قدس رضوي با بيان اينکه کشور ما به برکت ولايت فقيه انسجام دارد و بن‌بستي در آن وجود ندارد،گفت: آتش به اختيار ترجمه امر به معروف و نهي از منکر است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از فارس از شهرکرد حجت الاسلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي عصر امروز در جمع مردم اين شهر اظهار کرد: موضوع ولايت بسيار با اهميت است و اگر ولي امر مسلمين، امر کند جاي هيچ چون و چرايي نيست؛ همه در برابر ولي بايد مطيع باشيم زيرا خداوند با رسالت، امامت و هدايت که برترين و عظيم‌ترين نعمت‌ها هستند بر مردم منت گذاشته است.

وي با اشاره به ايام حج تمتع، افزود: اولين جلوه اقامه نماز در سرزمين وحي نابودي آل سعود است چرا که نفس نماز با ظلم و ستمگري سازگار نيست و رابطه انسان با خدا از طريق نماز و با مردم به واسطه زکات صورت مي‌گيرد.

توليت آستان قدس رضوي آتش به اختيار را ترجمه امر به معروف و نهي از منکر دانست و ادامه داد: جامعه‌سازي قرآني بايد مبتني بر امر به خوبي‌ها و نهي از بدي‌ها صورت گيرد؛ امروزه به برکت خون شهدا نظام اسلامي داريم لذا بايد براي گسترش خوبي‌ها و نهي از بدي‌ها تلاش کنيم دستگاه‌هاي اداري نيز بايد جلوه گسترش امر به معروف و نهي از منکر باشند.

رئيسي با اشاره به فرايند مطرح شده از سوي مقام معظم رهبري براي رسيدن به تمدن اسلامي و دولت اسلامي توضيح داد: فضاي مجازي بايد در خدمت جامعه اسلامي باشد اما با مديريت مديران؛ جوانان بايد در جامعه نشاط داشته باشند چرا که نشاط و پيشرفت در سايه نظام جمهوري اسلامي ايران تعريف شده است معتقديم مزيتي که امروز در رسانه‌ها و مراکز آموزش ما وجود دارد نشانگر آن است که خواهان جامعه‌اي با نشاط و پيشرفته اما مبتني بر سياست‌هاي نظام جمهوري اسلامي است.

وي با تاکيد بر اينکه عدالت اجتماعي به معناي آن نيست که جامعه به دو بخش فقير و غني تبديل شود، گفت: در اسلام به هيچ امري بعد از توحيد به اندازه عدالت توصيه نشده است چرا که عدالت اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و ... منجر به رشد و توسعه جامعه مي‌شود.

رئيسي خاطرنشان کرد: جوانان امروز ولايتمدار هستند و توانسته‌اند در عرصه‌هاي مختلف اين امر را نشان دهند؛ شهيد حججي‌هاي بسياري در جان و روان ملت ما وجود دارد کشور ما به برکت ولايت فقيه انسجام دارد و بن‌بستي در کشور وجود ندارد، مردم امروز روحيه بندگي خدا، عشق به رهبر، جان دادن و جانفشاني در راه خدا و ايستادگي در برابر قدرت‌ها را دارند.

وي خاطرنشان کرد: امروز همه وظيفه داريم تلاش کنيم تا نظام و اهداف مقدسش نائل شود و با وحدت و يکپارچگي کشور در حوزه اشتغال و توليد روبه جلو حرکت کنيم؛ همه ما به ويژه مسؤولان نظام بايد به قشر محروم و مستضعف توجه خاصي داشته باشند.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس